Eurodesk, vodilna evropska informacijska organizacija za mlade, vsak oktobra organizira kampanjo Time to Move, s katero mlade informira o možnostih študija, prostovoljstva in prakse v tujini ter jim pomaga najti najprimernejše programe za njihov osebni in poklicni razvoj.
Letošnji slogan kampanje je “Evropa na dosegu roke”.
Cilj kampanje je povezovanje evropske mladine in mlade seznaniti z vsemi možnostmi, ki so jim na voljo v tujini. V mesecu oktobru bo mreža Eurodesk tako organizirala na stotine spletnih in fizičnih dogodkov za mlade po vsej Evropi in drugod. Ti dogodki mlade informirajo o Eurodesku in jim omogočajo lažji dostop do informacij o različnih vrstah mobilnosti. Kampanjo sestavljajo tudi različni podkasti, spletni izzivi, tekmovanja in igre.
Letošnja kampanja bo osredotočena na različne teme, ki med drugim vključujejo tudi evropske volitve 2024, zeleno mobilnost, pobudo DiscoverEU, duševno zdravje, prostovoljstvo in solidarnost.
Aktivnosti, ki bodo potekale v sklopu kampanje, lahko najdemo s pomočjo interaktivnega zemljevida, ki omogoča iskanje po lokaciji, temi, formatu ali datumu dogodka. V skoraj 25 državah se bo v času kampanje zvrstilo na tisoče dogodkov. Mladi lahko z uporabo ključnika #TimeToMove2023 sodelujejo tudi na družbenih omrežjih.
Več o kampanji Time to Move na njihovi spletni strani!
Vir: Eurodesk