Medijski planer - poklic

Medijski planer

Medijski planer spremlja družbena omrežja, množične medije in spletne platforme z namenom iskanja možnosti predstavitve blagovne znamke.

Vse o poklicu

Vse o poklicu

Kakšna dela običajno opravlja medijski planer?

Medijski planer pripravi medijski načrt (na osnovi sprejete strategije ustanove, podjetja, vlade) z namenom dosega ciljne publike, za predstavitev in prodajo storitve, izdelka. Medijski planerji so pomemben člen marketinga in reklamne dejavnosti.

Medijski planer in delovni pripomočki:

Pripravlja načrt za različne vsebine in oblike medijske prisotnosti, uporablja spletna orodja za namen analize medijskega prostora (npr. podatki o gledanosti reklame ali medija s strani gledalcev in poslušalcev).

Kakšni so izdelki in storitve?

Izdelki in storitve medijskega planerja so poročila o uporabi medijskega prostora, predlog strategij za učinkovito uporabo različnih vsebin za pridobivanje kupcev, podpora uporabnikom in večja prepoznavnost blagovnih znamk.

Kakšen tip človeka je najbolj ustrezen za poklic medijskega planerja?

Oseba, ki je primerna za poklic medijskega planerja, mora spremljati družbena omrežja, spletne platforme in množične medije, kjer išče možnosti za predstavitev blagovnih znamk podjetij ali storitev, ki jih trži in predstavlja. Išče inovativne načine, kako se najbolje približati potrebam kupcev in kako pridobiti nove.

Poklic - medijski planer

Potrebna izobrazba,

znanja in veščine

Kakšne so poklicne nevarnosti pri delu medijskega planerja?

Medijski planer lahko v obdobje intenzivnega dela podaljša svoj delovnik tudi v nočne ure, zato je pomembno, da skrbi za osvežitev in premor in tako prepreči morebitne težave z osredotočenostjo, vidom in sluhom.

Kakšna je predvidena izobrazba za poklic medijskega planerja?

Tekom študija komunikologije in sociologije osvoji osnovno metodologijo in ustrezna teoretska znanja, koristna znanja pa lahko osvoji tudi s študijem ekonomije ali s programom za inženirja medijske produkcije.

Kakšna znanja in spretnosti potrebuje medijski planer za opravljanje svojega dela?

Znanja, ki jih medijski planer potrebuje, so dobro poznavanje medijskih vsebin in metodologije, spremljanje družbenih omrežij in spletnih platform, kjer lahko pridobiva nove podpornike in sledilce. Potrebna so tudi računalniška znanja ter znanje tujih jezikov.

Kakšne so potrebne psihofizične sposobnosti medijskega planerja?

Medijski planer ima dobre psihofizične sposobnosti. Zmožen je koncentriranega dela in osredotočenosti pri izvajanju analiz medijskega prostora – vsebinsko, vizualno in analitično. Z razvojem kariere pridobi potrebne izkušnje in zna oceniti, kaj je zares pomembno in kaj ne.

Kje se lahko zaposli medijski planer?

Zaradi razmaha spletne produkcije narašča povpraševanje po medijskih planerjih, posledično so možnosti za zaposlitev v porastu.

Kakšna so delovna področja medijskega planerja?

Delovna področja so analize poročil in podatkov o posameznem množičnem mediju in zagotavljanje, da marketinška dejavnost podjetja doseže ciljno publiko. Medijski planer ovrednoti vpliv in primernost medijev ter pripravi načrt medijske akcije in na tak način prenese sporočilo do ciljne publike. Lahko so specializirani za medijsko načrtovanje na televiziji ali za delo na področju spletnih vsebin.

Kakšne so razmere za delo?

Delo je analitično in dolgoročno, saj se ukvarjajo z analizami posameznega medijskega kanala. Na osnovi kazalcev pa nato naprej pripravijo kreativni načrt z namenom doseganja ciljne skupine.

Kakšne so možnosti zaposlovanja medijskega planerja?

Zaradi razmaha spletne produkcije narašča povpraševanje po medijskih planerjih, posledično so možnosti za zaposlitev v porastu.

S katero fakulteto lahko pridobim izobrazbo za opravljanje poklica?

Smeri

Trenutno tukaj ni mogoče prikazati nobenih podatkov.

Sorodni poklici