TAM-TAM Inštitut v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenija in TOM telefonom razpisuje mednarodni natečaj za družbeno odgovoren plakat.
Namen natečaja je opogumiti mladostnike, da spregovorijo o svojih stiskah in predstaviti izredno vrednost osebnega pogovora kot varovalnega dejavnika duševnega zdravja.
Plaktivat je mednarodni družbeno odgovorni natečaj, aktivator družbene zavesti, ki vabi k ustvarjanju mestnih plakatov in spodbuja k pozitivnim premikom v družbi. Natečaj, na katerega se lahko prijavijo oblikovalci in oblikovalske skupine s celega sveta, v kategoriji Sveža kri pa lahko sodelujejo tudi dijaki in študenti, poteka od leta 2015.
Namen in idejna zasnova natečaja
Po nekaterih podatkih naj bi kar 40 % mladih svoje stiske zadržalo zase. Neizgovorjene težave in dejstvo, da veliko mladih ne poišče pomoči, vodi k dodatnemu poslabšanju zdravja in vpliva na medsebojne odnose. V ospredju izziva 16. Plaktivata je tako predvsem spodbujanje k pogovoru in odpiranje varnega prostora, v katerem lahko mladostniki izrazijo svoje težave.
Prijava
Na natečaju lahko sodelujejo grafični ustvarjalci, posamezniki, samostojni oblikovalci, študenti in dijaki ter agencije oz. pravne osebe, ki želijo soustvarjati skupni življenjski prostor. Dijaki in študenti lahko sodelujejo v kategoriji Sveža kri.
Prijava na natečaj je možna izključno preko e-prijavnega obrazca.
Rok za prijavo je 17. november 2023!
Prijavitelj lahko odda največ 3 prijave, za vsak plakat mora izpolniti novo prijavnico. V primeru, da prijavitelj odda serijo več plakatov, ki predstavljajo vsebinsko celoto, se plakati oddajo skupaj kot en dokument in ena prijava. Prijavijo se lahko le dela, ki so bila ustvarjena posebej za sodelovanje na natečaju Plaktivat in še niso bila uporabljena v nobeni oglaševalski kampanji ali prijavljena na drugem natečaju. Dela, ki ne bodo ustrezala vsebinskim in tehničnim zahtevam razpisa, bodo izločena.
Nagrade
Žirija bo izmed vseh prijavljenih del izbrala zmagovalni plakat, ki bo natisnjen in javno objavljen na 500 plakatnih mestih TAM-TAM po Sloveniji. Prijavljen bo v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale slovenskega oblikovanja Brumen.
V kategoriji Sveta kri bo žirija bo izmed vseh prijavljenih del študentov in dijakov izbrala zmagovalni plakat, ki bo natisnjen in javno objavljen na 20 plakatnih mestih TAM-TAM po Sloveniji. Zmagovalec prejme kotizacijo za naslednji SOF – Slovenski oglaševalski festival.
Več o projektu Plaktivat in o tehničnih ter drugih pogojih na spletni strani TAM-TAM Inštituta ali na elektronskem naslovu plaktivat@tam-tam.si.
Vir: TAM-TAM Inštitut